Tuesday 24 February 2015

'Fresh & Chic' event by 'My Greek Closet' jewelry!


Last Thursday, I attended ‘Fresh & Chic’ event organized by ‘My Greek Closet’ jewelry at Sofita bar, in the centre of Thessaloniki.  During the fabulous event, we had the opportunity to admire the stunning jewelry, handmade by Stella and Betty and to give styling tips and ideas to the attending girls on how to match ‘My Greek Closet’ jewels with their outfits and what fits them more!
Την προηγούμενη Πέμπτη, παρευρέθηκα στην εκδήλωση ‘Fresh & Chic’ την οποία οργάνωσαν τα ‘My Greek Closet’ κοσμήματα στο bar Sofita, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.  Κατά τη διάρκεια του καταπληκτικού event, είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τα λαμπερά κοσμήματα, φτιαγμένα στο χέρι από τη Στέλλα και τη Μπέτυ και να δώσουμε στυλιστικά tips και ιδέες στα κορίτσια που παρευρέθηκαν για το πώς να συνδυάσουν τα κοσμήματα ‘My Greek Closet με τα ρούχα τους και τί τους ταιριάζει περισσότερο!




Stella and Betty, ‘My Greek Closet’ jewelry’ designers.
Η Στέλλα και η Μπέτυ, οι σχεδιάστριες των κοσμημάτων ‘My Greek Closet’.






Jewelry with 3D printed designs.
Κοσμήματα με σχέδια τρισδιάστατων εκτυπώσεων.















Tania wears necklace with 3D printed design.
Η Τάνια φοράει κολιέ με σχέδιο τρισδιάστατης εκτύπωσης.



With Elina and Tania.
Με την Ελίνα και την Τάνια.



Stella and Betty with Stella…
Η Στέλλα και η Μπέτυ με τη Στέλλα…



…and the make-up artist Marianna.
και την make-up artist Μαριάννα.




A sample of ‘My Greek Closet’ Easter candles was exposed in the event.  More will follow…can’t wait!
Ένα δείγμα από τις ‘My Greek Closet’ πασχαλινές λαμπάδες εκτέθηκε στο event.  Περισσότερες θα ακολουθήσουν…ανυπομονώ!






Have a great day!
Να έχετε μια καλή μέρα!

xxx
efi_3fs



Fabulous choice of the day!!!


'My Greek Closet' necklace (find it here)







No comments:

Post a Comment